تهیه کنندگان فرانچایز «جیغ» خبر تولید قسمت هفتم این درام ترسناک و دلهره آور را رسما اعلام کردند.پارامونتی‌ها ومیراماکسی‌ها قصد دارند با کدام فیلمنامه نوشته نشده، کار فیلمبرداری فیلمی را شروع کنند که بازیگرانش حاضر به حضور در جلوی دوربین آن نیستند!

تولید «جیغ۷»؛ اعلام رسمی پارامونت ومیراماکس بدون فیلمنامه و بازیگر!

 با اعلام نام کریستوفر لاندن به عنوان کارگردان قسمت تازه، این پروژه رسمیت یافت. مدیران دو کمپانی پارامونت و شرکت میراماکس، می گویند خیلی سریع کار تولید جیغ ۷ به پیش خواهد رفت.

لاندن جای تیم دونفره مت بتینلی اوپلین و تیلور گیلت را می گیرد که دو قسمت قبلی جیغ را کارگردانی کرده اند. این دو فیلم که به احیای داستان جیغ ها پرداخت، در سالهای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به روی پرده سینماهای جهان رفتند.

لاندن با ژانر ترس و دلهره بیگانه نیست و قبل از این با کارگردانی «روز مرگت مبارک» و «ما یک روح داریم» توانایی وتخصص خود در این گونه فیلمسازی را به نمایش گذاشته است.

گیلت و بتینلی اولپین به دلیل قرارداد با کمپانی یونیورسال برای کارگردانی یک درام ترسناک اریژینال، نمی توانند پشت دوربین جیغ ۷ قرار بگیرند.

البته آنها هم چنان به عنوان مدیر تولید با قسمت تازه این مجموعه فیلم موفق و پرفروش همکاری خواهند داشت.

هنوز معلوم نیست جنا اورتگا و بقیه بازیگران جیغ ۶، در شرایط فعلی با قسمت هفتم همکاری خواهند داشت یا نه.

آنها جزو بازیگرانی هستند که از چند هفته قبل به چمع همکاران اعتصابی خود در هالیوود پیوستند و در هیچ فیلم جدید سینمایی جلوی دوربین نخواهند رفت.

تهیه کنندگان جیغ ۷ در حالی خبر از شروع کار پیش تولید آن داده اند که نه تنها وضعیت بازیگرانش معلوم نیست، فیلمنامه ای هم در اختیار ندارند!

با توجه به اعتصاب اتحادیه فیلمنامه نویسان، مشخص نیست جیغ ۷ با کدام فیلمنامه قرار است وارد مرحله تولید شود.

اهل فن با توجه به این موضوع و اعتصابت گسترده بازیگران و فیلمنامه نویسان، از اعلام خبر تولید جیغ ۷ ابراز شگفتی و تعجب کرده‌اند.

به گفته آنها، پارامونتی‌ها ومیراماکسی‌ها قصد دارند با کدام فیلمنامه نوشته نشده، کار فیلمبرداری فیلمی را شروع کنند که بازیگرانش حاضر به حضور در جلوی دوربین آن نیستند!

جیغ ۶ و ۷ به احیای داستان این فرانچایز قدیمی پرداخت وکاراکترها و بازیگران تازه‌ای را با آن معرفی کرد.

قسمت هفتم چند ماه قبل به روی پرده سینماها رفت و با هزینه تولید پائین ۳۳ میلیون دلاری خود، بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در سطج جهانی فروش کرد.

جیغ ها پایه‌گذار سینمایی شدند که به سینمای چاقوکشی مشهور شد که در آنها چاقو عامل اصلی قتل وکشتارها کاراکترهایش است.

این ژانر سینمایی که در سطح جهانی با نام سینمای اسلشر معروف است، فیلمهای دیگری را نیز با محوریت چاقو به عنوان آلت قتاله روانه پرده سینماها کرده است.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.